Promocje

House radość i swoboda

26-3-2018

Najnowsza kolekcja House oraz towarzysząca jej kampania pokazują, że poczucie humoru i dystans połączone z swobodą i radością to elementy, które wyróżniają House w modowym świecie. Działania marki, skierowane do młodych ludzi, którzy lubią wyglądać modnie i cenią inteligentny dowcip, podobnie jak w poprzednich realizacjach stawiają na chwytliwe hasło i mocny insight. Tym razem wszystkie światła zwrócone są, dosłownie i z przymrużeniem oka, na ubrania, bo to przecież wokół nich kręci się całe nasze życie.

Kolekcja House SS18 to mieszanka najświeższych trendów i must-have’ów w niezobowiązującym wydaniu. Kobiecy outfit w sezonie wiosenno-letnim łączy miejski, trochę streetowy look, najmodniejsze shapy zapożyczone z lat 90’ i kolorowy, raveowy klimat prosto z letnich festiwali muzycznych. W kolekcji znajdziemy m.in. dziewczęce sukienki – zapowiedź nadchodzącej linii Celebration – kobiecy garnitur i odjechane denimowe ubrania w klasycznych błękitach, pastelach i odcieniu offwhite- katany, kamizelki z przetarciami, spódnice z dziurami i wakacyjne szorty z owocowymi haftami. Wyrazista linia Sportleisure, czyli połączenie wzorów high fashion ze stylówkami z najlepszych klubów fitness, jest odpowiedzią na trendy z modowych stolic świata. Mocnym akcentem kobiecej kolekcji są printy. Alloverowe motywy floral pokryły koszulowe sukienki, a tropikalne wzory na parkach i kurtkach przeciwdeszczowych są modowym hitem tej wiosny. Styliści House radzą, by wzory były głównym punktem zestawów – dla odważnych w wersji total, łącząc różnorodne paterny ze sobą oraz dla bardziej zachowawczych, gdy jeden “wzorowy” element stylizacji wychodzi na pierwszy plan. Modne są grochy, paski, ogromne róże i delikatne roślinne akcenty.

Czerwcowa oferta Douglas

Czerwiec jest kolejnym miesiącem, w którym perfumerie Douglas przygotowały specjalną ofertę najlepszych kosmetyków i zapachów w niewiarygodnie niskich cenach!

5-10-15 letnio i kolorowo

Najnowsza, letnia kolekcja 5-10-15 to kolorowe wzory, wygodne kroje i naturalne materiały, wszystko po to, aby dzieci były uśmiechnięte.

CCC – Idę po więcej!

Nowa odsłona kampanii skupia się na prezentacji letniego asortymentu marki w scenerii rajskich plaż.