Promocje

Kampania 2017/18 House

05-9-2017

House AW17 traktuje modę i zakupy z przymrużeniem oka. Najnowsza kolekcja to mieszanka trendów i must-have’ów w najlepszym wydaniu. Jesienny kobiecy outfit według House powinien być warstwowy – stylizacje inspirują do łączenia delikatnych, romantycznych sukienek ozdobionych falbaniastymi rękawami z punkowymi ramoneskami i mocnymi rockowymi akcesoriami. Dla mężczyzn House przygotował swobodny sportowy look, ale w nowoczesnej, miejskiej odsłonie. Obowiązkowym elementem w jesiennej szafie jest jeans – katany, koszule, spodnie. W tym sezonie modny chłopak może pozwolić sobie na denimowy total look i uzupełnić go wełnianą czapką typu beanie oraz modnymi skórzanymi traperami. Dla trendy dziewczyn House przygotował oversizowe jeansowe kurtki z przetarciami, haftami i patchami, które doskonale komponują się ze spódnicami mini i spodniami typu mama jeans.

Kolekcji towarzyszy kampania składająca się z trzech pełnych humoru i pozytywnej energii filmów, które w kreatywny sposób pokazują zalety shoppingu online i jednocześnie promują najnowszą kolekcję. Do każdego z filmów Kuba Dąbrowski stworzył po 4 zdjęcia, które w dowcipny sposób prezentują cechy sklepu housebrand.com. Pierwsze hasło „Before anyone else” żartobliwie pokazuje, że zakupy w e-sklepie to najszybsza droga, by być blisko najświeższych trendów i ciekawych, inspirujących lookbooków, dostępnych tylko na stronie housebrand.com. „All eyes on you”, drugi film z serii, prezentuje historię dziewczyny, dla której moda jest najważniejsza, a jej trendowe stylizacje pochodzą z limitowanych kolekcji dostępnych tylko na www.housebrand.com. Natomiast trzeci film „Easier than life” pokazuje (oczywiście z przymrużeniem oka), że nic nie jest takie proste jak zakupy na housebrand.com, a już na pewno nie codzienne życiowe perypetie.

Za realizację wszystkich trzech kampanijnych filmów House odpowiadają Krzysztof Kosz, Kuba Bujas oraz Kacper Fertacz, operator znany między innymi ze zdjęć do filmów „Ostatnia rodzina” czy „Hardkor Disko”. Oryginalną muzykę do klipów skomponował specjalnie dla House Zeppy Zepp, DJ i producent współpracujący z Taco Hemingwayem, Flirtini i Julią Wieniawą.

 

Październikowa oferta Douglas

Październik jest kolejnym miesiącem, w którym perfumerie Douglas przygotowały specjalną ofertę kosmetyków i zapachów w niewiarygodnie niskich cenach!

Margatet dla Deichmann

Margaret to gwiazda, która przywiązuje uwagę do trendów obecnych w modzie. Dlatego warto zdać się na gust piosenkarki i wybrać buty z Deichmann!

Limitowana kolekcja Vistuli

Wraz z nadejściem nowego sezonu Vistula wprowadza do swoich salonów kolekcję stworzoną wspólnie z Robertem Lewandowskim.