Promocje

Kolekcja wiosna-lato Bytom

19-3-2018

MĘSKA MUZYKA I MĘSKIE KRAWIECTWO

 

Męskie krawiectwo, męska muzyka, inspirujące relacje Rodziny Waglewskich oraz niebywałe osobowości muzyków, zainspirowały do stworzenia serii klimatycznych zdjęć na sezon wiosna – lato 2018, na których artyści wystąpili w specjalnie zaprojektowanych przez BYTOM garniturach i koszulach, stworzonych z myślą o indywidualnych wyznacznikach ich stylu. Sesja odbyła się w łódzkim studio koncertowym im. Henryka Debicha, w którym zespół zagrał sztandarowy utwór pt. OJCIEC. Został on zarejestrowany w ramach video sesji nagraniowej BYTOM Live, w dotychczas nieemitowanej nigdzie, rozszerzonej wersji.
Wojciech Waglewski związany z zespołem VOO VOO, którego jest liderem i założycielem, to niekwestionowana ikona polskiego rocka. Wraz z synami Bartoszem i Piotrem, na co dzień grającymi w zespole FISZ EMADE TWORZYWO, stworzyli zespół WAGLEWSKI FISZ EMADE. Bartosz i Piotr jako muzycy wyszli od zupełnie innego języka i stylu – hip-hopu, często wzbogaconego o elementy jazzu i elektroniki. Ich ostatnie albumy „Mamut” i „Drony” osiągnęły status Platynowych Płyt. Bartosz to przede wszystkim autor tekstów, wokalista, kompozytor. Piotr specjalista od brzmienia i produkcji, kompozytor, perkusista. Twórczość Waglewskich to głosy dwóch pokoleń i niesamowita mieszanka młodości z dojrzałością – klasycznego bluesa, country, folku i rocka, subtelnie pulsujących nowymi brzmieniami oraz elektroniką. Zespół Waglewski Fisz Emade wydał dwie płyty: MĘSKA MUZYKA (2008) oraz MATKA, SYN, BÓG (2013). Albumy te bardzo szybko osiągnęły status Platynowych Płyt a niezwykle emocjonalne koncerty Waglewskich nieprzerwanie cieszą się ogromną popularnością.

 

BYTOM to polska marka z tradycją w zakresie męskiego krawiectwa sięgającą 1945 roku. Na bazie wieloletnich doświadczeń BYTOM tworzy kolekcje dedykowane mężczyznom ceniącym jakość i ponadczasowy styl. Klienci marki to osoby, które doceniają wyrafinowaną klasykę oraz solidny casual. Pasja, tradycja, autentyczność, zamiłowanie do polskiej kultury – to główne wartości przyświecające marce, znajdujące swoje odzwierciedlenie w projektach wizerunkowych, pokazujących różne pokolenia mężczyzn oraz ich więzi rodzinne. Marka dba o to, by charakter realizowanych sesji zdjęciowych był niecodzienny, do współpracy od wielu sezonów zapraszane są wybitne osobowości polskiej kultury.
www.bytom.com.pl

Sierpniowa oferta Douglas

Sierpień jest kolejnym miesiącem, w którym perfumerie Douglas przygotowały specjalną ofertę najlepszych kosmetyków i zapachów w niewiarygodnie niskich cenach!

5-10-15 letnio i kolorowo

Najnowsza, letnia kolekcja 5-10-15 to kolorowe wzory, wygodne kroje i naturalne materiały, wszystko po to, aby dzieci były uśmiechnięte.

CCC – Idę po więcej!

Nowa odsłona kampanii skupia się na prezentacji letniego asortymentu marki w scenerii rajskich plaż.