Wydarzenia

To był udany rok dla Galerii

19-1-2016

DSC_0742

 

 

 

Rok 2015 był szczególnie udany dla Galerii Siedlce. Rosnące statystyki odwiedzalności, zdobycie kolejnej prestiżowej nagrody, komercjalizacja na poziomie 99,5%, pozwalają z dumą spojrzeć za siebie.

 

W październiku CH Galeria Siedlce została laureatem konkursu Polskiej Rady Centrów Handlowych Retail Awards 2015. Konkurs PRCH Retail Awards powstał dla sieci handlowych, deweloperów, zarządców, inwestorów i osób zajmujących się retail marketingiem. Transparentny proces oceny, jasne kryteria i wysokie wymagania stawiane firmom aplikującym to elementy kluczowe konkursu. Istotną częścią oceny jest wizja lokalna Jury w ocenianych centrach handlowych. W tym roku dwa zespoły pod kierownictwem Macieja Wróblewskiego (Apsys Polska) oceniły aż 55 aplikacji ubiegających się o nagrody w 16 kategoriach konkursowych. Siedlecka inwestycja zwyciężyła i zdobyła kolejną nagrodę w swoim portfolio.

 

– „Spójna strategia marketingowa realizowana od otwarcia Galerii oraz doskonała współpraca z najemcami przynosi wymierne efekty w postaci rosnącej odwiedzalności oraz obrotów najemców” – mówi Agnieszka Muż, Asset Manager w firmie Colliers International, która zarządza obiektem.

 

Wizja, która towarzyszyła Hannie i Konstantemu Strus podczas budowy centrum handlowego w centrum miasta, to stworzenie miejsca spotkań i rozrywki dla mieszkańców, wyjście poza granice typowego centrum handlowego. Dziś z radością można ocenić, iż założenie to zostało w pełni zrealizowane. Od czasu uruchomienia działalności w marcu 2014 roku Galeria Siedlce pozostaje niezmiennie najczęściej wybieranym miejscem zakupów, ale też rozrywki w regionie, a tegoroczne otwarcie letnich punktów gastronomicznych na placu przed Galerią tylko wzmocniło te statystyki. Wieczorne kameralne koncerty, towarzystwo szumiącej wody z fontanny, pozwalają na relaks nawet w centrum miasta.

 

Organizowane w Galerii Siedlce imprezy typu Walentynki, Dzień Dziecka, Powrót do Szkoły, Mikołajki oraz inne eventy wpisały się w kalendarz wydarzeń miasta i stanowią ciekawą rozrywkę dla mieszkańców. Centrum handlowe stało się także miejscem wydarzeń edukacyjnych typu Piknik Historyczny czy kampania społeczna „Czytaj dzieciom, bo warto”, a także wielu różnych zbiórek charytatywnych jak chociażby rejestracja potencjalnych dawców szpiku kostnego.

 

Galerię Siedlce na miejsce zakupów wybierają coraz częściej mieszkańcy nie tylko Siedlec, ale także coraz dalszych okolic, a także z Białorusi. Od otwarcia odwiedziło ją już przeszło 8 milionów klientów. Wszystko to, pozwala właścicielom oraz najemcom z optymizmem patrzeć w przyszłość.

Dzieciaki zgotują wam święta!

W niedzielę 17 grudnia zapraszamy na warsztaty kulinarne z Julią Cymbaluk, zwyciężczynią MasterChef Junior.

7 mil – wkrótce otwarcie

7 mil to polska marka obuwnicza wyróżniająca się precyzją wykonania, niebanalnym wzornictwem oraz komfortem i wygodą.

Poczuj Magię Świąt

Święta to wyjątkowy czas obdarowywania się prezentami, sprawiania radość najbliższym. Nie masz pomysłu na prezent? Zapraszamy do Galerii Siedlce.