Wydarzenia

To był udany rok dla Galerii

19-1-2016

DSC_0742

 

 

 

Rok 2015 był szczególnie udany dla Galerii Siedlce. Rosnące statystyki odwiedzalności, zdobycie kolejnej prestiżowej nagrody, komercjalizacja na poziomie 99,5%, pozwalają z dumą spojrzeć za siebie.

 

W październiku CH Galeria Siedlce została laureatem konkursu Polskiej Rady Centrów Handlowych Retail Awards 2015. Konkurs PRCH Retail Awards powstał dla sieci handlowych, deweloperów, zarządców, inwestorów i osób zajmujących się retail marketingiem. Transparentny proces oceny, jasne kryteria i wysokie wymagania stawiane firmom aplikującym to elementy kluczowe konkursu. Istotną częścią oceny jest wizja lokalna Jury w ocenianych centrach handlowych. W tym roku dwa zespoły pod kierownictwem Macieja Wróblewskiego (Apsys Polska) oceniły aż 55 aplikacji ubiegających się o nagrody w 16 kategoriach konkursowych. Siedlecka inwestycja zwyciężyła i zdobyła kolejną nagrodę w swoim portfolio.

 

– „Spójna strategia marketingowa realizowana od otwarcia Galerii oraz doskonała współpraca z najemcami przynosi wymierne efekty w postaci rosnącej odwiedzalności oraz obrotów najemców” – mówi Agnieszka Muż, Asset Manager w firmie Colliers International, która zarządza obiektem.

 

Wizja, która towarzyszyła Hannie i Konstantemu Strus podczas budowy centrum handlowego w centrum miasta, to stworzenie miejsca spotkań i rozrywki dla mieszkańców, wyjście poza granice typowego centrum handlowego. Dziś z radością można ocenić, iż założenie to zostało w pełni zrealizowane. Od czasu uruchomienia działalności w marcu 2014 roku Galeria Siedlce pozostaje niezmiennie najczęściej wybieranym miejscem zakupów, ale też rozrywki w regionie, a tegoroczne otwarcie letnich punktów gastronomicznych na placu przed Galerią tylko wzmocniło te statystyki. Wieczorne kameralne koncerty, towarzystwo szumiącej wody z fontanny, pozwalają na relaks nawet w centrum miasta.

 

Organizowane w Galerii Siedlce imprezy typu Walentynki, Dzień Dziecka, Powrót do Szkoły, Mikołajki oraz inne eventy wpisały się w kalendarz wydarzeń miasta i stanowią ciekawą rozrywkę dla mieszkańców. Centrum handlowe stało się także miejscem wydarzeń edukacyjnych typu Piknik Historyczny czy kampania społeczna „Czytaj dzieciom, bo warto”, a także wielu różnych zbiórek charytatywnych jak chociażby rejestracja potencjalnych dawców szpiku kostnego.

 

Galerię Siedlce na miejsce zakupów wybierają coraz częściej mieszkańcy nie tylko Siedlec, ale także coraz dalszych okolic, a także z Białorusi. Od otwarcia odwiedziło ją już przeszło 8 milionów klientów. Wszystko to, pozwala właścicielom oraz najemcom z optymizmem patrzeć w przyszłość.

Przywitaj szkołę z Galerią

Skomponuj wyprawkę szkolną z Galerią Siedlce. Zrób zakupy w dniach 25-27 sierpnia i wymieniaj paragony na artykuły szkolne.

Repertuar kina Helios

Zobacz najnowsze propozycje kina Helios na cały tydzień. Obejrzeć można będzie nie tylko ciekawe premiery filmowe, ale także oferty specjalne.

IV Piknik Historyczny – fotorelacja

To był już IV Piknik Historyczny w Galerii Siedlce, podczas którego obejrzeć można było dwie rekonstrukcje walk.