Promocje

Najnowsza kampania Mohito

17-2-2017

LA Play to zaproszenie do zabawy i eksperymentów. Nic nie jest oczywiste: dżinsowa kurtka stała się gorsetem, skórzana spódnica topem, a lśniące spinki do włosów ozdabiają klapy kurtki niczym broszki. Wśród propozycji marki nie zabraknie klasyków w nowoczesnym wydaniu- dobrze skrojonych marynarek, cygaretek czy plisowanych spódnic midi w kilku wersjach kolorystycznych.

Nowa kolekcja MOHITO to także wariacja na temat bawełnianych koszul. Powróci model z falbaną, tym razem w bieli. Pojawią się wzory z asymetrycznymi zdobieniami i kolorowymi naszywkami.

Wiosenno-letnie sylwetki to także bogato zdobione tkaniny. Hafty inspirowane Japonią można znaleźć na dżinsowych kurtkach, płaszczu i spodniach. Lekkie, tiulowe spódnice ozdobiły aplikacje z roślinnymi motywami.

Choć w kolekcji dominują faktury i wzory, projektanci zadbali o oryginalne dodatki.
Welurowe sandały, paski z zdobnymi klamrami i chokery. Po raz pierwszy w ofercie pojawią się ozdoby do włosów.

MohitoLAplay_13_-_1_MohitoLAplay_9_-_1_ MohitoLAplay_10_MohitoLAplay_8_

MohitoLAplay_15_-_1_

Sierpniowa oferta Douglas

Sierpień jest kolejnym miesiącem, w którym perfumerie Douglas przygotowały specjalną ofertę kosmetyków i zapachów w niewiarygodnie niskich cenach!

Tissot edycja specjalna

Dedykowany 74. Tour de Pologne szwajcarski zegarek marki Tissot, oficjalnego chronometrażysty tegorocznej edycji wyścigu.

Bytom – sztuka krawiectwa

Nadrzędne wartości marki to tradycja, solidność, autentyczność, które znajdują odzwierciedlenie w prezentowanych przez BYTOM kolekcjach i kampaniach.