Promocje

Mohito dla środowiska

06-9-2019

Akcja #MOHITOCARES to wspólne działanie Pauliny Sykut-Jeżyna i marki MOHITO na rzecz środowiska. W ramach akcji, za każdą sprzedaną rzecz z metką MOHITO CARES, marka zasadzi drzewo.

Marka MOHITO stawia na zrównoważoną modę i kontynuuje swój projekt szycia ubrań z materiałów przyjaznych środowisku. Ubrania z metką MOHITO CARES zostały wykonane z certyfikowanych materiałów, wśród których znajdziemy m.in. LENZING™ ECOVERO™, TENCEL™ MODAL czy TENCEL™ LYOCELL, marka szyje też z bawełny organicznej. W ten sposób MOHITO podkreśla potrzebę dbałości o środowisko i w swoich działaniach łączy modę z ekologią. 

Akcję promuje sesja zdjęciowa zrealizowana przez Marcina Hryniewicza, w której udział wzięła gwiazda Paulina Sykut-Jeżyna. Paulina, jako mama i osoba zaangażowana społecznie, jest wyczulona na zmiany klimatyczne i poprawę warunków życia naszego oraz naszych pociech. Jej pasją, oprócz dziennikarstwa i muzyki, są zdrowy styl życia oraz moda. To właśnie dzięki swojemu zaangażowaniu i świadomości zachodzących zmian, włączyła się w kolejną odsłonę akcji charytatywnej MOHITO. Idea stojąca za #mohitocares jest bowiem bliska jej sercu.

„Wiem, że w codziennym życiu czasem łatwo zapomnieć o naszym wpływie na środowisko. Dlatego istotne jest, aby wyrobić w sobie nawyki dobrych praktyk i świadomie wybierać zrównoważoną modę. Warto stawiać na marki oraz idee, które mają realny wpływ na nasze życie i zdrowie, wspierać je i kupować świadomie.” – mówi Paulina Sykut-Jeżyna.

MOHITO chce realnie reagować na zmiany klimatyczne. Inicjatywa sadzenia drzew jest doskonałym sposobem na poprawę kondycji klimatycznej. Szacuje się, że w tym i przyszłym sezonie MOHITO może posadzić nawet do 200 tysięcy drzew w całym kraju. Ile dokładnie? To zależy od Klientek, które kupując produkty z metką MOHITO CARES, przyczyniają się do zwiększenia ilości sadzonek.

 

Hause nowa kampania

W najnowszej kampanii House nie zabrakło humoru, dobrej zabawy oraz odważnych stylizacji.

Jesienna odsłona Recman

Nowa jesienno-zimowa kolekcja Recman to połączenie klasyki z nowymi trendami w modzie.

Wrześniowa oferta Douglas

Wrzesień jest kolejnym miesiącem, w którym perfumerie Douglas przygotowały specjalną ofertę najlepszych kosmetyków i zapachów w niewiarygodnie niskich cenach!