Promocje

Mohito kolekcja wiosna `19

26-2-2019

Marka MOHITO otwiera nowy sezon kolekcją, w której projektanci zinterpretowali najmodniejsze motywy w konwencji etno i safari. Zdjęcia autorstwa Magdy Łuniewskiej, prezentujące wiosenne nowości MOHITO, powstały w pięknych wnętrzach warszawskiej kamienicy.   W lookbooku MOHITO Wiosna/19 znajdziemy propozycje odpowiadające bieżącym trendom. Wiosną nadal będą królować motywy zwierzęce, a gama kolorystyczna nadchodzącego sezonu została oparta na ciepłych i naturalnych barwach. Znajdziemy więc w niej dużo beży i odcieni brązu, nawiązujących do stylu etno oraz biel i granat w połączeniu z mocnymi akcentami dające graficzny efekt. Ten sezon to naturalność, która zostanie podkreślona dzięki projektom z lnu oraz użyciu innych naturalnych materiałów.   W nadchodzącym sezonie nie zabraknie propozycji dla miłośniczek total looków, projektanci przygotowali bowiem eleganckie i nowoczesne w kroju garnitury, z dwurzędowymi marynarkami. Wśród nich znajdziemy propozycję z lnu, o pięknym odcieniu pustynnego beżu lub wersję dla wielbicielek twarzowego, delikatnego różu. Wiosną nadal nie może zabraknąć swetrów, tutaj marka stawia na te lżejsze, o delikatnie otwartym splocie. Wiosna to też czas lekkich przejściowych płaszczy. W kolekcji MOHITO nie zabraknie zatem i tych.   Przykuwające wzrok dodatki nadchodzącego sezonu to kobiece kocie okulary, torebki inspirowane stylem kowbojskim, saszetki na biodra, paski z charakterystycznymi klamrami lub nitami, rattanowe elementy, zawadiackie nakrycia głowy, loafersy oraz sandałki na niskim, geometrycznie zdobionym obcasie oraz klasyczne szpilki. Kolekcja dostępna w sprzedaży w salonach stacjonarnych oraz online od połowy lutego.  

Majowa oferta miesiąca

Nowa Oferta Miesiąca na maj już dostępna! Przyjdź już dziś i wybierz jeden z produktów w atrakcyjnej cenie.

Letnie trendy Mohito

Kluczowe trendy sezonu to sukienki o lekkiej fakturze, geometryczne wzory, haftowane i szydełkowe elementy oraz mocne kolory.

50 Style w sportowym stylu

50 style po raz kolejny stawia na hasło #activetogehter, w myśl którego aktywność w gronie znajomych nadal jest aktualna i absolutnie nie wyszła z mody.