Promocje

Wiosenno-letnia propozycja Bytom

08-3-2019

BYTOM – NA STYKU MUZYKI I AKTORSTWA

Tomek Lipiński i Dawid Ogrodnik to bohaterowie najnowszej kampanii BYTOM, która kontynuuje promocję marki nawiązując do polskiej kultury i sztuki. Tym razem marka prezentuje dwa pokolenia różnych artystów: muzyka i aktora. Niebywały duet różnych osobowości oraz pokoleń połączyła muzyka, która stała się tematem przewodnim kampanii i zdjęć najnowszej kolekcji BYTOM.

Kolekcja Bytom wiosna – lato 2019 prezentowana przez bohaterów to zderzenie dwóch silnych trendów. To kolaboracja współczesności z przeszłością utrzymana w klasycznym stylu mody męskiej. Z jednej strony to duch vintage bliski marce BYTOM, której historia zaczyna się w 1945 roku, sięgający do stylistyki nie tak dawnych lat 80tych, czyli ogólnego trendu w światowej modzie. Z drugiej strony to estradowa ekstrawagancja muzyków jazzowych i swingu (muzyka jazzowa zapisała się w historii kultury i sztuki XX i XXI wieku stanowiąc część światowego dziedzictwa kulturowego, co marka BYTOM chce podkreślić).

50 Style w letnim wydaniu

W sezonie letnim sieć sklepów 50 style prezentuje kampanię ACTIVE SUMMER, na którą składają się dwie minikolekcje.

Diverse – nowa odsłona

Nowa linia to rozegranie światowych trendów i zestawienie ich z ikoniczym połączeniem designu i wygody.

Letnie trendy Mohito

Kluczowe trendy sezonu to sukienki o lekkiej fakturze, geometryczne wzory, haftowane i szydełkowe elementy oraz mocne kolory.