Promocje

Wiosenno-letnia propozycja Bytom

08-3-2019

BYTOM – NA STYKU MUZYKI I AKTORSTWA

Tomek Lipiński i Dawid Ogrodnik to bohaterowie najnowszej kampanii BYTOM, która kontynuuje promocję marki nawiązując do polskiej kultury i sztuki. Tym razem marka prezentuje dwa pokolenia różnych artystów: muzyka i aktora. Niebywały duet różnych osobowości oraz pokoleń połączyła muzyka, która stała się tematem przewodnim kampanii i zdjęć najnowszej kolekcji BYTOM.

Kolekcja Bytom wiosna – lato 2019 prezentowana przez bohaterów to zderzenie dwóch silnych trendów. To kolaboracja współczesności z przeszłością utrzymana w klasycznym stylu mody męskiej. Z jednej strony to duch vintage bliski marce BYTOM, której historia zaczyna się w 1945 roku, sięgający do stylistyki nie tak dawnych lat 80tych, czyli ogólnego trendu w światowej modzie. Z drugiej strony to estradowa ekstrawagancja muzyków jazzowych i swingu (muzyka jazzowa zapisała się w historii kultury i sztuki XX i XXI wieku stanowiąc część światowego dziedzictwa kulturowego, co marka BYTOM chce podkreślić).

Najlepsze pierwsze wrażenie

W nowej kolekcji Wólczanki można wybierać spośród kilkuset modeli, które z powodzeniem sprawdzą się w zarówno w biurze jak i w weekendowych stylizacjach.

House czyli wolność i styl

W tym sezonie rządzi wolność oraz podejście do mody z przymrużeniem oka, dlatego
w House znajdziecie inspiracje z różnych okresów, i stron świata.

Wojas nowa kolekcja

Kolekcja ta charakteryzuje się modowymi i nowoczesnymi wzorami zaprojektowanymi na bazie najnowszych trendów w modzie światowej.