Wydarzenia
To był udany rok dla Galerii
Rok 2015 był szczególnie udany dla Galerii Siedlce. Rosnące statystyki odwiedzalności, zdobycie kolejnej prestiżowej nagrody, komercjalizacja na poziomie 99,5%, pozwalają z dumą spojrzeć za siebie.
W październiku CH Galeria Siedlce została laureatem konkursu Polskiej Rady Centrów Handlowych Retail Awards 2015. Konkurs PRCH Retail Awards powstał dla sieci handlowych, deweloperów, zarządców, inwestorów i osób zajmujących się retail marketingiem. Transparentny proces oceny, jasne kryteria i wysokie wymagania stawiane firmom aplikującym to elementy kluczowe konkursu. Istotną częścią oceny jest wizja lokalna Jury w ocenianych centrach handlowych. W tym roku dwa zespoły pod kierownictwem Macieja Wróblewskiego (Apsys Polska) oceniły aż 55 aplikacji ubiegających się o nagrody w 16 kategoriach konkursowych. Siedlecka inwestycja zwyciężyła i zdobyła kolejną nagrodę w swoim portfolio.
– „Spójna strategia marketingowa realizowana od otwarcia Galerii oraz doskonała współpraca z najemcami przynosi wymierne efekty w postaci rosnącej odwiedzalności oraz obrotów najemców” – mówi Agnieszka Muż, Asset Manager w firmie Colliers International, która zarządza obiektem.
Wizja, która towarzyszyła Hannie i Konstantemu Strus podczas budowy centrum handlowego w centrum miasta, to stworzenie miejsca spotkań i rozrywki dla mieszkańców, wyjście poza granice typowego centrum handlowego. Dziś z radością można ocenić, iż założenie to zostało w pełni zrealizowane. Od czasu uruchomienia działalności w marcu 2014 roku Galeria Siedlce pozostaje niezmiennie najczęściej wybieranym miejscem zakupów, ale też rozrywki w regionie, a tegoroczne otwarcie letnich punktów gastronomicznych na placu przed Galerią tylko wzmocniło te statystyki. Wieczorne kameralne koncerty, towarzystwo szumiącej wody z fontanny, pozwalają na relaks nawet w centrum miasta.
Organizowane w Galerii Siedlce imprezy typu Walentynki, Dzień Dziecka, Powrót do Szkoły, Mikołajki oraz inne eventy wpisały się w kalendarz wydarzeń miasta i stanowią ciekawą rozrywkę dla mieszkańców. Centrum handlowe stało się także miejscem wydarzeń edukacyjnych typu Piknik Historyczny czy kampania społeczna „Czytaj dzieciom, bo warto”, a także wielu różnych zbiórek charytatywnych jak chociażby rejestracja potencjalnych dawców szpiku kostnego.
Galerię Siedlce na miejsce zakupów wybierają coraz częściej mieszkańcy nie tylko Siedlec, ale także coraz dalszych okolic, a także z Białorusi. Od otwarcia odwiedziło ją już przeszło 8 milionów klientów. Wszystko to, pozwala właścicielom oraz najemcom z optymizmem patrzeć w przyszłość.
Wieczór we dwoje? Wypad za znajomymi? Czy rodzinne wyjście? Nieważne, którą opcję wybierzesz, zawsze możesz być pewien, że w kinie Helios miło spędzisz czas.
W poniedziałek 11 listopada Galeria funkcjonuje w świątecznym systemie, co oznacza, że sklepy są zamknięta, ale zapraszamy do kina Helios oraz Clubu City Fit.
Już 7 listopada pod dachem Galerii powitamy nową markę – Homla. To polska firma znana z tworzenia pięknych i funkcjonalnych produktów do domu.